Ei, kaikkien yrityksien ei tarvitse olla Jounin Kaupp(oj)a

ajankohtaista blogi facebook Yleinen
Joulukuu ja Facebook. Joka puolella on tilapäivitysperusteisia arvontoja, joulukalenteriluukkuja ja kehotuksia kommentoida, tykätä tai jopa jakaa kuva – ihan vain sen takia, että osallistuisit hienoon arvontaan. Facebookin sääntöjen mukaan yritykset ...

Orgaanisen näkyvyyden kasvattaminen Facebookissa

ajankohtaista blogi facebook Yleinen
Kaikki Facebook-sivujen ylläpitäjät ovat varmasti huomanneet ajan myötä, että normaalin Facebook-päivityksen keskimääräinen näkyvyys on laskenut. Ilman loistavaa ja toimintaa herättävää sisältöä Facebook-päivitys keskimääräisesti tavoittaa 6 % sivun tykkääjämäärästä. Tutkimuksen mukaan ...

Instagram-mainonnan menestysresepti

ajankohtaista blogi Instagram Yleinen
Syyskuun lopussa Instagram-mainonta avautui kaikille. Tästä lähtien brändien mainostajat ovat pyrkineet sitouttamaan tykkääjiään ja seuraajiaan myös Instagramin kautta mainoksien avulla. Mutta mitä Instagram-mainoksien tekijän tulisi tietää tästä uudesta mainosalustasta? Tiesitkö ...

SoMe ja nuoret 2015 –tutkimuksen tulokset ovat täällä!

ajankohtaista blogi ebrand sosiaalinen media Yleinen yleistä
SoMe ja nuoret 2015 –tutkimus perustuu alkuvuonna 2015 tehdylle kyselytutkimukselle suomalaisten 13-29 -vuotiaiden nuorten ja nuorten aikuisten sosiaalisen median käytöstä. Tutkimus oli koko Suomen kattava sekä haastattelututkimukseen että statistiikkaan perustuva nettikysely, ...

Miksi ihmiset lopettavat seuraamasta sosiaalisessa mediassa?

ajankohtaista blogi Yleinen
Useille yrityksille sosiaalisen median palvelut avaavat loistavan markkinointikanavan. Suuri osa palveluiden käyttäjistä odottaa, että brändit ovat läsnä sosiaalisessa mediassa. Yritykset pyrkivät saamaan uusia tykkääjiä ja seuraajia, mutta samalla tulisi myös ...

Kohti maksettua näkyvyyttä

ajankohtaista blogi Yleinen
Facebook on käyttäjilleen ilmainen. Facebookin tehokas yrityskäyttö kuitenkin maksaa. Facebook pyörii ja pysyy pystyssä mainostulojen kautta. Tämän takia yrityksien ilmaista (orgaanista) näkyvyyttä on oikeastaan koko Facebookin historian ajan kavennettu – ...

Markkinoija; 5 virhettä, joita sinun tulee välttää Facebookissa

ajankohtaista blogi
Yrityksen Facebook-sivut ovat pystyssä, ja päivityksiä sataa tasaisen tappavaan tahtiin. Suuret odotukset vaihtuvat turhautumisen tunteeseen kun tulosta ei vaan ala tulla. Oletko sortunut seuraaviin hyvin yleisiin virheisiin? Lyhytkatseisuus Usein sosiaalisen ...

Lataa lisää

No more posts to load.