Kirjailija brändinä – ebrand Pohjois-Suomen Kirjailijapäivillä

Kirjailija brändinä – ebrand Pohjois-Suomen Kirjailijapäivillä

ebrandin Jukka ja Juha vierailivat Kemissä Pohjois-Suomen Kirjailijapäivillä puhumassa markkinoinnista sosiaalisessa mediassa kirjailijoille.

Esitys herätti kiivastakin keskustelua kirjailijan ja kustantajan suhteesta. Kustantaja on tavallisesti ollut se taho, joka markkinoi julkaistuja teoksia ja kirjailijaa. Meidän mielestämme ajat ovat muuttumassa, ja kirjailijankin olisi syytä pyrkiä hallitsemaan omaa brändiään. Emme olleet esityksessämme erotelleet kustantajan ja kirjailijan vastuualueita, mutta osa esiteltävistä asioista sopii luontevammin kustantamon työnkuvaan. Haluaisimmekin nähdä tulevaisuudessa kustantamojen parantavan sosiaalisen median hyödyntämistä kirjailijoiden ja kirjojen esilletuomisessa.

ajankohtaista digimediatoimisto ebrand mainostoimisto mainostoimistopalvelut sosiaalinen media sosiaalinen media suomessa verkkonäkyvyys

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *