Sosiaalisen median koulutukset

Tiedä, älä luule tietäväsi.

ebrandin sosiaalisen median koulutukset ovat käsitelleet muun muassa seuraavia aiheita:

  • Sosiaalinen media markkinoinnissa
  • Sosiaalinen media (yrityksen) viestinnässä
  • Brändäys sosiaalisessa mediassa
  • Sosiaalinen media sisäisessä viestinnässä

ebrandin asiakkaina ovat olleet erilaiset yritykset pk-yrityksistä isoihin ketjuihin, yhteisöt, yhdistykset, oppilaitokset ja hankkeet. Erilaiset yhteisölliset tapaamiset kuten luennot, koulutukset, työpajat ja workshopit ovat saaneet laajaa kiitosta asiakkaidemme joukossa.

Kuinka paljon koulutukset maksavat?

Koulutukset hinnoitellaan sisällön ja keston perusteella. Ota yhteyttä meihin (info (a) ebrand.fi) kysyäksesi hinta-arvion.

Miksi tarvitsen sosiaalisen median koulutusta?

Parhaan hyödyn sosiaalisesta mediasta saat irti, kun toimit suunnitelmallisesti ja tiedät mitä teet ja haluat saavuttaa. Tarjoamme koulutuksissa monia käytännön esimerkkejä hyvin toimineista käytänteistä ja toiminnasta sosiaalisen median parissa.

Keiden koulutukseen kannattaisi osallistua?

Koulutuksiin kannattaa yleisesti osallistua henkilöt, jotka viestivät kohderyhmilleen sosiaalisen median kautta. Otamme aina huomioon koulutettavien osaamisen ja tarpeet sosiaalisen median näkökulmasta.

Miten koulutukseen tulisi valmistautua?

Tiedotamme aina ennen koulutuksia esimerkiksi siitä, onko koulutukseen tulijoiden syytä valmistautua koulutukseen jollain tavoin. Yleensä olisi hyvä, jos koulutukseen tulija voi ottaa oman tietokoneen ja/tai älypuhelimen/tabletin mukaan koulutukseen.

Verkkosivut

Erotu muista.

Yrityksen verkkosivut ovat aikamme tärkein käyntikortti. Modernit, tyylikkäät ja hyvin toteutetut verkkosivut ovat helposti päivitettävissä ja saavutettavissa.

Niin visuaalisesti kuin sisällöllisesti ajantasalla olevat verkkosivut viestivät yrityksen elinvoimaisuudesta.
Nykyaikaisin tekniikoin toteutetut verkkosivut ovat helposti päivitettävissä ja saavutettavissa. Kaikki verkkosivumme ovat responsiivisia ja mukautuvat näin kaikille päätelaitteille.

Verkkosivusto-esimerkkejä

  • Yrityssivustot (nettisivut, kotisivut)
  • Yhdistyssivustot
  • Urheiluseurat
  • Tuotesivustot
  • Verkkokaupat

Tutustu referensseihimme ja pyydä tarjous!

Miten verkkosivut ja sosiaalinen media liittyvät toisiinsa?

ebrandin tavoitteena on auttaa yrityksiä viestimään digitaalisessa maailmassa. Verkkosivut ja sosiaalinen media tukevat toisiaan tehokkaasti. Yhdistämällä nämä kaksi kenttää saat näkyvyyttä varmasti hallitussa ympäristössä (kotisivusi) ja myös integrointi sosiaalisen median palveluihin otetaan varmasti huomioon.

Miksi tilaisin teiltä verkkosivut?

Teemme kaikki verkkosivut mahdollisimman suoraviivaisesti ilman turhia välivaiheita. Tällöin asiakas saa verkkosivunsa nopeasti ja ilman turhaa seilaamista edestakaisin. Modernit verkkosivumme pysyvät raikkaana useita vuosia.

Sosiaalisen median strategiat ja suunnitelmat

Ota kaikki hyöty irti sosiaalisesta mediasta.

Yritykselle sosiaalinen media tarjoaa paljon mahdollisuuksia. Paras hyöty sosiaalisesta mediasta saavutetaan, kun tekeminen on suunniteltua, onnistumista mitataan ja toiminta on tavoitteellista.

Mikä on sosiaalisen median strategia?

Sosiaalisen median strategia tai some-pelisäännöt on tavoitteellinen suunnitelma ja tahtotila sosiaalisen median hyödyntämiseen. Tärkeintä ei välttämättä ole kiveen kirjoitettu dokumentti – vaan yhteisien tavoitteiden, maalien ja reittien määrittäminen.

Strategia kuulostaa jäykältä?

Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Strategian sijasta voimme laatia yrityksellenne kevyet toimintaohjeet, eräänlaiset pelisäännöt miten juuri teidän yrityksenne saa sosiaalisesta mediasta kaiken irti.