Storebrand on sosiaalisen median verkkokauppa

Storebrand on ebrand Suomen tarjoama uusi ratkaisu sähköiseen ja sosiaaliseen kaupankäyntiin. Storebrandissa on yhdistetty verkkokaupparatkaisu osaksi sosiaalista mediaa. Sovellus on rakennettu toimimaan sosiaalisen median palveluiden sisälle. Storebrand-ratkaisu on kotimainen, turvallinen ja uudenlainen myyntikanava kaupankäyntiin.

Sosiaalisen median palvelut, kuten Facebook, blogit ja keskustelupalstat, kasvattavat jatkuvasti suosiotaan. Storebrand-verkkokauppa tuodaan siis sinne missä kuluttajat ja potentiaaliset asiakkaat jo ovat, esimerkiksi yrityksen Facebook-sivustolle. Facebookin sisällä ihmiset voivat myös suositella tuotteita toisilleen, jolloin tuotteiden mainontaa tapahtuu yrityksen puolesta. Yleisöosallisuudessa (engl. crowdsourcing; crowd (yleisö, joukko); outsourcing (ulkoistaa)) yrityksen toimintoja ulkoistetaan asiakkaiden suoritettaviksi, jolloin asiakas tuottaa lisäarvoa yritykselle ja itselleen.

Storebrand on edullinen perustaa ja pikaisesti pystyssä ebrandin avustuksella. Vain toteutuneista kaupoista veloitetaan provisio (6,85%). Käyttöönotto on nopeaa ja verkkokaupan sekä Facebook-sivuston ulkoasut ovat täysin räätälöitävissä asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Hyödynnä fanit ja crowdsourcing!

ebrandin oma Storebrand -verkkokauppa löytyy facebook sivuiltamme: www.facebook.com/ebrand.fi (Kauppa/Shop -välilehti). Kyseessä on Suomen ensimmäinen Savalanche -pohjainen kustomoitu verkkokauppa.

http://www.ebrand.fiStorebrand on ebrand Suomen tarjoama uusi ratkaisu sähköiseen ja sosiaaliseen kaupankäyntiin. Storebrandissa on yhdistetty verkkokaupparatkaisu osaksi sosiaalista mediaa. Sovellus on rakennettu toimimaan sosiaalisen median palveluiden sisälle. Storebrand-ratkaisu on kotimainen, turvallinen ja uudenlainen myyntikanava kaupankäyntiin.

Sosiaalisen median palvelut, kuten Facebook, blogit ja keskustelupalstat, kasvattavat jatkuvasti suosiotaan. Storebrand-verkkokauppa tuodaan siis sinne missä kuluttajat ja potentiaaliset asiakkaat jo ovat, esimerkiksi yrityksen Facebook-sivustolle. Facebookin sisällä ihmiset voivat myös suositella tuotteita toisilleen, jolloin tuotteiden mainontaa tapahtuu yrityksen puolesta. Yleisöosallisuudessa (engl. crowdsourcing; crowd (yleisö, joukko); outsourcing (ulkoistaa)) yrityksen toimintoja ulkoistetaan asiakkaiden suoritettaviksi, jolloin asiakas tuottaa lisäarvoa yritykselle ja itselleen.

Storebrand on edullinen perustaa ja pikaisesti pystyssä ebrandin avustuksella. Vain toteutuneista kaupoista veloitetaan provisio (6,85%). Käyttöönotto on nopeaa ja verkkokaupan sekä Facebook-sivuston ulkoasut ovat täysin räätälöitävissä asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Hyödynnä fanit ja crowdsourcing!

ebrandin oma Storebrand -verkkokauppa löytyy facebook sivuiltamme: www.facebook.com/ebrand.fi (Kauppa/Shop -välilehti). Kyseessä on Suomen ensimmäinen Savalanche -pohjainen kustomoitu verkkokauppa.

http://www.ebrand.fi

Blog-tag ebrand sosiaalinen media tekniikka

One comment

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *