Ajankohtaista

Storebrand on sosiaalisen median verkkokauppa

Kirjoittaja: Jukka Weissenfelt

Storebrand on ebrand Suomen tarjoama uusi ratkaisu sähköiseen ja sosiaaliseen kaupankäyntiin. Storebrandissa on yhdistetty verkkokaupparatkaisu osaksi sosiaalista mediaa. Sovellus on rakennettu toimimaan sosiaalisen median palveluiden sisälle. Storebrand-ratkaisu on kotimainen, turvallinen ja uudenlainen myyntikanava kaupankäyntiin.

Sosiaalisen median palvelut, kuten Facebook, blogit ja keskustelupalstat, kasvattavat jatkuvasti suosiotaan. Storebrand-verkkokauppa tuodaan siis sinne missä kuluttajat ja potentiaaliset asiakkaat jo ovat, esimerkiksi yrityksen Facebook-sivustolle. Facebookin sisällä ihmiset voivat myös suositella tuotteita toisilleen, jolloin tuotteiden mainontaa tapahtuu yrityksen puolesta. Yleisöosallisuudessa (engl. crowdsourcing; crowd (yleisö, joukko); outsourcing (ulkoistaa)) yrityksen toimintoja ulkoistetaan asiakkaiden suoritettaviksi, jolloin asiakas tuottaa lisäarvoa yritykselle ja itselleen.

Storebrand on edullinen perustaa ja pikaisesti pystyssä ebrandin avustuksella. Vain toteutuneista kaupoista veloitetaan provisio (6,85%). Käyttöönotto on nopeaa ja verkkokaupan sekä Facebook-sivuston ulkoasut ovat täysin räätälöitävissä asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Hyödynnä fanit ja crowdsourcing!

ebrandin oma Storebrand -verkkokauppa löytyy facebook sivuiltamme: www.facebook.com/ebrand.fi (Kauppa/Shop -välilehti). Kyseessä on Suomen ensimmäinen Savalanche -pohjainen kustomoitu verkkokauppa.

http://www.ebrand.fiStorebrand on ebrand Suomen tarjoama uusi ratkaisu sähköiseen ja sosiaaliseen kaupankäyntiin. Storebrandissa on yhdistetty verkkokaupparatkaisu osaksi sosiaalista mediaa. Sovellus on rakennettu toimimaan sosiaalisen median palveluiden sisälle. Storebrand-ratkaisu on kotimainen, turvallinen ja uudenlainen myyntikanava kaupankäyntiin.

Sosiaalisen median palvelut, kuten Facebook, blogit ja keskustelupalstat, kasvattavat jatkuvasti suosiotaan. Storebrand-verkkokauppa tuodaan siis sinne missä kuluttajat ja potentiaaliset asiakkaat jo ovat, esimerkiksi yrityksen Facebook-sivustolle. Facebookin sisällä ihmiset voivat myös suositella tuotteita toisilleen, jolloin tuotteiden mainontaa tapahtuu yrityksen puolesta. Yleisöosallisuudessa (engl. crowdsourcing; crowd (yleisö, joukko); outsourcing (ulkoistaa)) yrityksen toimintoja ulkoistetaan asiakkaiden suoritettaviksi, jolloin asiakas tuottaa lisäarvoa yritykselle ja itselleen.

Storebrand on edullinen perustaa ja pikaisesti pystyssä ebrandin avustuksella. Vain toteutuneista kaupoista veloitetaan provisio (6,85%). Käyttöönotto on nopeaa ja verkkokaupan sekä Facebook-sivuston ulkoasut ovat täysin räätälöitävissä asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Hyödynnä fanit ja crowdsourcing!

ebrandin oma Storebrand -verkkokauppa löytyy facebook sivuiltamme: www.facebook.com/ebrand.fi (Kauppa/Shop -välilehti). Kyseessä on Suomen ensimmäinen Savalanche -pohjainen kustomoitu verkkokauppa.

http://www.ebrand.fi

Julkaistu: 31.1.2011