ebrand vaihtaa toimialaa

ebrand Suomi on pohtinut alkanutta taivalta ja tullut radikaaliin päätökseen. ebrand Suomi tunnetaan jatkossa nimellä hortonomia Suomi ja toimiala vaihtuu luonnonvara-palveluihin. Päätöksen taustalla ovat uuden liiketoiminnan perustamisesta johtuneet patoutumat henkilöstön sisällä. Hortonomia toimii tällä hetkellä jo asiakassuhteista vastaavalle Huoviselle erittäin hyvänä terapiakeinona. Muilla tästä tulevaisuuden alasta on varsin vähän oman käden kokemusta, mutta halu oppia uutta ja päästä korjaamaan kevään ensimmäiset rikkaruohot on erittäin kova.

Hyvää alkanutta huhtikuuta.

Toivoo ebrandin väki.

Ps. Kyseessä oli siis aprillipila, yrityksen toiminta jatkuu normaalisti :).

 

 

ajankohtaista ebrand yleistä

One comment

  1. L. Ihamies says:

    Loistavaa, ettu00e4 meidu00e4n maamme nuoret lu00e4htevu00e4t noin mukaville aloille :). Muutenkin puutarhakasvejen tuotekehittely on paljon tu00e4rkeu00e4mpu00e4u00e4 kuin keinotodellisuudessa elu00e4minen. Eiku00f6hu00e4n tu00e4mu00e4 internetvillitys mene kuitenkin ohi parissa vuodessa – vu00e4hu00e4n niinkuin rap-musiikki ja lady gaga.n

Leave a Reply to L. Ihamies Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *